نام کاربری کلمه عبور ثبت نام دریافت رمز عبور

این مجموعه با بیش از ۵۰ سال تجربه فعالیت در صنعت چاپ و بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در زمینه ارائه سفارشات چاپی رنگی در اندازه‌های کوچک و به عنوان یکی از بنیانگذاران ارائه سفارشات چاپی با خدمات مشترک در شرق کشور افتخار دارد با ...

امروز   سه شنبه       ۱۴۰۳/۲/۴       ساعت:
صفحه اصلی > آرشیو اخبار > کتاب نفیس طرقبه منتشر شد چاپ صفحه فید RSS

کتاب نفیس طرقبه منتشر شد

1394 9 15



  به همت انجمن پارسه دوستداران ميراث فرهنگي كتاب نفيس طرقبه ستاره گردشگري خراسان رضوي توسط مجموعه چاپخانه طلوع در آذرماه سال جاري و در تيراژ 5 هزار نسخه منتشر شد.

كتاب مذكور چهار فصل زيباي شهر طرقبه را با روايت عكاسان برجسته استان و شهر طرقبه به تصوير كشيده، در كنار آن به زير ساخت‌هاي گردشگري هم اشاره‌اي نموده است. دو زبانه بودن متن (فارسي و انگليسي) و سه زبانه بودن عناوین معرفی عكس‌ها (عربي‌، فارسي، انگليسي) از ديگر ويژگي‌هاي كتاب نفيس طرقبه مي‌باشد.

  اين كتاب توسط غلامحسين نوعي و همكاري فاطمه نوعي توسط انجمن پارسه به عنوان تشكل مردم نهاد دانشگاهي سازمان ميراث فرهنگي خراسان رضوي و زیر نظر سازمان فرهنگی شهرداری طرقبه آماده شده كه ترجمه متن انگليسي را محسن كافي دانشجوي دكتري زبان انگليسي علامه طباطبايي زير نظر دكتر حسام‌الدين شهرباري عضو هيأت علمي زبان و ادبيات انگليسي دانشگاه فردوسي مشهد بر عهده داشته‌اند. در اين كار محسن ضيايي دانشجوي ارشد زبان دانشگاه فردوسي مشهد نیز همكاري داشته‌اند و دكتر عسكرزاده طرقبه هم در بحث نظارت فني را بر عهده داشته‌اند.

 در ترجمه عربی دکتر بلاسم محسنی عضو محترم هیات علمی گروه  زبان و ادبیات عربی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دکتر علی شریعتی دانشگاه فردوسی مشهد همکاری داشته اند. بسیم قمرلو، حمید هاشمی پور، محسن موسوی زاده و رضا پردل از جمله عکاسان کتاب می باشند. این کتاب با حضور مسولان شهری و استانی و چهره های دانشگاهی در حاشیه همایش بوم گردی و توسعه پایدار در دی ماه جاری رونمایی خواهد شد.